› Aktualności
› Opis projektu
› Regulamin projektu
› Harmonogram projektu
› Rekrutacja
› Lista rankingowa
› Szkolenia
› Pytania i odpowiedzi
› Dotacja
› Wsparcie pomostowe
› Do pobrania
› Kontakt
› Biuro projektu
› Fundacja ATUT







KontrastONOFF
Etapy podpisywania umowy
2010-11-29 / wyświetleń - 2769
Wymagane dokumenty

Osoby, którym została przyznana dotacja inwestycyjna proszone są o:

 

I. Dostarczenie do Fundacji ATUT następujących dokumentów w nieprzekraczalnym terminie do 03.12.2010r.:

1.      oświadczenia o preferowanej przez Beneficjenta formie zabezpieczenia wraz z dodatkowymi załącznikami.

FORMY ZABEZPIECZEŃ PRZEDSTAWIONE SĄ W REGULAMINIE PROJEKTU
§ 10 ust. 23

Każdorazowo o wyborze formy zabezpieczenia dotacji przedstawionej przez Beneficjenta Pomocy decyduje Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „ATUT”.

·        wzór oświadczenia o preferowanej formie zabezpieczenia – zał. nr 1  (pobierz) wraz z zaświadczeniem o zatrudnieniu i zarobkach poręczyciela

·        wzór oświadczenia poręczyciela i współmałżonka – zał. 2 ( w przypadku wyboru formy zabezpieczenia poręczenie osoby fizycznej) (pobierz)

·        wzór dyspozycji blokady rachunku bankowego – zał. nr 5 (pobierz)

·        wzór oświadczenia o poddaniu się egzekucji – zał. nr 6 (pobierz) 

2.      aktualnego harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnego z zaakceptowaną kwotą wydatków kwalifikowalnych wymienionych w piśmie oraz kwotą wkładu własnego (razem koszty do rozliczenia).

·        Wydatki kwalifikowane to wydatki określone w biznes planie w pozycji D-1.2 (dotacja) pomniejszone o zredukowane koszty, zgodnie z informacją w piśmie, które otrzymaliście Państwo pocztą. Wydatki w harmonogramie rzeczowo-finansowym nie mogą być grupowane. Powinny być one identyczne jak w sekcji D.1.2 wraz z podaniem ilości sztuk w opisie.

·        Wydatki z wkładu własnego – zgodnie z przedstawionymi w sekcji D.1.1 biznes planu.

3.      oświadczenia o nieotrzymaniu innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych zał. nr 3 (pobierz)

II. Dostarczenie do Fundacji ATUT w nieprzekraczalnym terminie 14.12.2010r. dokumentów:

4.      wpis do ewidencji działalności gospodarczej (data zarejestrowania firmy oraz data rozpoczęcia działalności gospodarczej muszą być jednakowe – zgodnie z zapisami Regulaminu Projektu § 10 ust. 7)- kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem

5.      dokument potwierdzający nadanie numeru REGON - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem

6.      dokument potwierdzający nadanie numeru NIP - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem

7.      deklaracje ZUS - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem

8.      umowa z bankiem (1 strona zawierająca dane oraz nr rachunku) - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem

9.      w przypadku wyboru poręczenia przez osoby prowadzącej działalność gospodarczą - Wpis do EDG oraz PIT za ostatni zamknięty rok obrotowy.

10. oświadczenie o posiadanym rachunku bankowym - zał.nr 4(pobierz)

UWAGA! W przypadku deklarowania poręczenia przez osoby fizyczne zatrudnione na podstawie umowy na czas określony należy pamiętać, iż umowa musi być zawarta na okres dłuższy niż 30 czerwca 2012r. § 10 ust 23 pkt b Regulaminu Projektu. Taka informacja musi być zawarta w zaświadczeniu z zakładu pracy.


III. Po weryfikacji w/w dokumentów zostanie sporządzona umowa, a Beneficjent zostanie zaproszony na podpisanie umowy.

Planowane terminy podpisywania umów to:
15.12.2010 do 22.12.2010r.

w Ostródzie, w siedzibie Fundacji ATUT ul. Kościuszki 2:

·        wtorek, środa, piątek w godzinach: 7.30-15.00,

·        poniedziałek, czwartek : 10.00-17.00

 

Każdy Beneficjent zostanie poinformowany o wyznaczonym terminie i godzinie podpisania umowy telefonicznie z 1 dniowym wyprzedzeniem.

 

IV. Na podpisanie umowy musi się zgłosić:


1. Beneficjent
2. Małżonek Beneficjenta (w celu wyrażenia zgody na zaciągniecie zobowiązania- jeśli dotyczy)
3. Poręczyciel - w przypadku wybrania zabezpieczenia dotacji w formie poręczenia osób fizycznych
4. Małżonek poręczyciela (w celu wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania – jeśli dotyczy)

Poręczyciele i małżonkowie muszą się zgłosić osobiście w dniu podpisania umowy lub innym możliwym terminie uzgodnionym z pracownikiem Fundacji ATUT (Barbara Błażewicz, Maciej Ogórek).

 

Na podpisanie umowy należy zabrać:
1. oryginalne dokumenty rejestracyjne firmy (do wglądu),
2. pieczątkę firmową,
3. dowody osobiste wszystkich osób.

 

V. Beneficjent na rozliczenie się z umowy ma maksymalnie 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Zobowiązany jest do realizacji inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.


Wzór umowy zostanie zamieszczony po uzyskaniu akceptacji Wojewódzkiego Urzędu Pracy najpóźniej do 14.12.2010r.

 

WSPARCIE POMOSTOWE:
I. Regulamin udzielenia wsparcia pomostowego i wniosek o wsparcie pomostowe zostanie udostępniony na stronie projektu po uzyskaniu akceptacji Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
II. Wnioski będzie można składać w terminie wyznaczonym przez Fundację ATUT w ogłoszeniu o konkursie na wsparcie pomostowe.

 



Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Projekt i wykonanie - Adam AntolakPolityka Cookies
Nasz serwis używa plików cookies zgodnie z "Polityką Cookies". Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażają Państwo na to zgodę.   Zamknij  X
stat4u